מרפאת שיניים מצוינת זה בפרטים הקטנים

איך לבחור מרפאת שיניים מצוינת?

מרפאת שיניים מצוינת

כאשר אתם בוחרים מרפאת שיניים אתם נוהגים להתרכז במקצועיות ובמומחיות של רופא השיניים. זהו קריטריון חשוב ביותר כדי לבחור את הרופא המתאים לטפל בבעייתכם. לאחר מכן תבדקו קריטריונים נוספים של המלצות, ציוד רפואי, זמינות ועוד אלמנטים שמשפיעים עליכם באופן אישי.

יחד עם זאת, כדאי מאוד לשים לב לפרטים נוספים, אלו אשר גורמים למרפאה לתת את השירות ברמה הגבוהה ביותר, תוך תשומת לרמת ההיגיינה במרפאה. הפרטים הקטנים כגון, ביגוד רפואי מהוקצע, טכנולוגיות חדשניות, ציוד רפואי איכותי, יחד עם צוות מסביר פנים הם אלה שיקבעו את חווית השירות הכוללת ויובילו בסופו של יום לתוצאות הרצויות.

ציוד רפואי למרפאות שיניים בטכנולוגיה חדשנית

ציוד רפואי חדשני למרפאות שיניים ובעל רמה טכנולוגית גבוהה מסייע לרופא השיניים להעניק טיפולים שונים, בשיטות מתקדמות, טיפולים מהירים יותר ומופחתי כאב. ציוד חדשני כמו סורקים דנטליים, סריקות במכשירי CT, הדמיות בתלת מימד המשמשים לאבחון ובדיקות של חלל הפה ומסייעים להכנת תוכנית טיפול מותאמת למטופל, מכשירי לייזר לביצוע הלבנת שיניים מתקדמת ואמצעים טכנולוגיים נוספים המסייעים בתחום שיקום הפה.   

סורק אינטרה-אוראלי יכול לחסוך לכם זמן וכסף רב וכמובן זמן. במקום לקחת מידות עם מטבעים סיליקוניים סורק לכם רופא השיניים את הפה במשך מספר דקות והנתונים נשלחים ישירות למעבדה ומתקבלים תוצרים איכותיים, ברמת גימור גבוהה ובדיוק העולה על השיטות הקלאסיות.

חומרים באיכות גבוהה

הטכנולוגיה הגבוהה והחדשנות הגיעו גם לתחום החומרים הנמצאים בשימוש רופא השיניים. חומרים משובחים יכולים לעשות את ההבדל בין טיפול טוב למצוין. בתחום השחזור וההדבקה קיימים חומרים איכותיים ובריאים, מותאמים לסביבת הפה באופן ביולוגי ומסוגלים להתחבר לחומר השן באופן כימי, לדוגמא ציפוי קומפוזיט חומר המשמש לציפוי שיניים. 

בעת ביצוע השתלות השיניים אנו פוגשים את שתלי הטיטניום המתאחים טוב עם העצם ונקלטים היטב בפה. כמו כן, בתחום יישור השיניים הרופא משתמש בשיטה המבוססת על ייצור תבניות מחומר שקוף המורכבות על השיניים אשר אינן נראות כלפי חוץ וניתנות להסרה על ידי המטופל בעת אכילה או צחצוח שיניים.

 

שתלים באיכות גבוהה
להימצא בפרטים הקטנים מבטיח תוצאות גדולות

 

מעבדות וטכנאים מקצועיים

עבודת הטכנאי מטעם מעבדת השיניים היא חלק בלתי נפרד מטיפולי השיניים ומתרחשת מאחורי הקלעים מבלי שהמטופל מרגיש בכך. עבודת הרופא עם טכנאי בעל מומחיות אשר עובד בדייקנות, שאינו חוסך ומקצר תהליכים, אמנם מייקרת את הטיפול אך מעידה על מקצועיות בלתי מתפשרת. 

ציוד רפואי איכותי לשמירה על היגיינה במרפאת השיניים

כדאי לשים לב לאופן בו נשמרת ההיגיינה במרפאת השיניים, ואת מידת ההקפדה עליה. שימוש בציוד רפואי מהשורה הראשונה, כלים חד פעמיים איכותיים והקפדה על הפרטים הקטנים. ביגוד רפואי הכולל: חלוק, כפפות סטריליות ואף מסכת פה. בנוסף, כדאי לוודא שהמרפאה מצוידת בציוד לסטריליזציה של המכשירים.

 

מרפאת שיניים מצוינת

 

נגישות למרפאה

לרוב, אנחנו רוצים שיהיה לנו נוח וקל להגיע למרפאת השיניים. טיפול בשיניים יכול להמשך על פני מספר פגישות, לכן יש חשיבות למיקום נוח מבחינת תחבורה ציבורית או חניה זמינה ונגישות לבעלי צרכים מיוחדים. 

אדיבות ושירות במרפאות השיניים

לצוות הרפואי המקבל את פני המטופלים במרפאה יש חשיבות גבוהה ביצירת חווית השירות. צוות מסביר פנים ואדיב אשר ער לצרכיו של המטופל ומבין לליבו יכול להיות גורם משמעותי בשיקול בחירת המרפאה. אדיבותו של הצוות יכולה להצביע על סגנון התנהגותו של הרופא ועל הסטנדרטים שהוא מציב בפני צוות העובדים בנוהלי העבודה הרפואיים ובאופן השירות.

עמידה בלוח זמנים

ביקור במרפאת שיניים כרוך לפעמים בזמן המתנה. רופאים אשר יודעים להעריך את זמן הטיפול הנחוץ וקובעים תורים בהתאם, יתנו למטופל תחושה אישית של התחשבות בזמנו וצמצום זמן הביקור רק לפרק הזמן ההכרחי ביותר מבלי לחץ וכעסים בשל זמני המתנה ארוכים ומייגעים.

שקיפות ושיתוף מידע בבניית תכנית טיפולים 

פעמים רבות אנחנו נתקלים בפרסומים אודות מחירים אטרקטיביים מדי של טיפולי שיניים והולכים שבי אחר החלום לאסתטיקה גבוהה במחירים השואפים לרצפה. כאשר מתחילים בסוג כזה של טיפולים אז נחשפים במהלך הדרך להפתעות ותוספות שלא צפיתם בהתחלה. לכן, חשוב מאוד לוודא כי המחיר שהוצע לכם אכן כולל את מה שנאמר לכם. תכנית טיפולים שקופה וברורה, בה אתם מודעים למחירים השונים, יכולה לעשות את ההבדל בין השקעה נבונה בחלל הפה שלכם לבין רצף הוצאות פתאומיות ולא ברורות.

נראות הנכסים הדיגיטליים והשקעה בחופש המידע

אנחנו מאמינים כי השקעה באתר אינטרנט איכותי יחד עם תוכן עשיר ואינפורמטיבי עושים את ההבדל עבור הקוראים בבית. הבנה מעמיקה של הטיפול העתיד לבוא, השוואה בין שיטות טיפולים שונות, הכנה מקדימה וידע עשיר מסייעים הן לטיפול מוצלח והן לתיאום ציפיות ברור. עבור כל אחד מהטיפולים שאנחנו מעניקים אנחנו מייצרים תוכן מעמיק ומשתדלים לענות על כל השאלות הצפויות. אם יש לכם שאלות או זקוקים למידע נוסף אז כמובן מוזמנים לפנות אלינו בכל אחד מהערוצים הקיימים: דרכי יצירת קשר באתר, טלפון או מייל.

לסיכום, מצוינות ניכרת בפרטים הקטנים. תשומת לב לכל פרט מרפאת השיניים, מהמקצועיות בטיפול דרך החדשנות של הציוד ועד סגנון הניהול והשירות יהפכו את הביקור במרפאת השיניים לחוויה חיובית ונעימה. בדקו ברחבי הרשת האם יש לרופא השיניים ביקורות חיוביות והאם הוא רופא שיניים מומלץ.

זכרו כי במרבית המקרים התכנית הטיפולית שלכם לא תסתיים בביקור אחד ולחווית הטיפול שלכם ישנה משמעות רבה. אל תתפשרו על רופא שיניים ללא יחסי אנוש, על מרפאת שיניים שאיננה מתקדמת טכנולוגית או על חוסר שקיפות בתכנית הטיפולים.



דר טל אליהו רופא שיניים
ד״ר טל אליהו רופא שיניים בוגר הדסה משנת 2011. בעל ניסיון רב בטיפולי אסתטיקה ושתלים. ד"ר אליהו עבר השתלמויות רבות בנושא של אסתטיקה והשתלמויות על ידי מיטב המומחים בארץ ובעולם בנושא שתלים וכירורגיה זעירה, מניפולציה של רקמה רכה וכן שימוש בשתלים קצרים.



    רוצים שנחזור לעוד מידע ויעוץ מקצועי?

    למידע וייעוץ מקצועי