אול און 4

השתלת שיניים אול און 4

שתלים בשיטת אול און 4

השתלת שיניים ביום אחד בשיטת אול און פור (ALL ON 4ׁ) היא אחד ההליכים הכירורגיים המתקדמים והמקיפים ביותר בתחום רפואת השתלים. הליך זה מיועד למטופלים שמאבדים את השיניים הטבעיות שלהם או שכבר איבדו את כולן.

מדובר בטכניקה כירורגית מהפכנית שפותחה בשלהי שנות ה־90 של המאה ה־20, והיא צוברת תאוצה וביקוש מאז. למעשה הטכניקה הזו מאפשרת למטופלים להחליף את כל השיניים הטבעיות במערכת שלמה של שיניים תותבות המותקנות כגשר על גבי ארבעה שתלים דנטליים הן בלסת העליונה והן בלסת התחתונה.

שיטת השתלת שיניים אול און 4 יכולה להתבצע ללא השתלת עצם, ומשום כך ניתן לבצע את התהליך כולו ביום אחד, ההתאוששות ממנו מהירה והכאב מזערי. שיעורי ההצלחה של השתלת השיניים החדשנית והמתקדמת הזאת גבוהים במיוחד ועומדים על כ-98 אחוזים.

אם אתם או יקיריכם סובלים מאובדן השיניים הטבעיות, אתם ודאי חווים פגיעה משמעותית באיכות החיים שלכם. אתם מתקשים לאכול וכנראה מתביישים לחייך. למרבה המזל, ההתקדמות האדירה בתחום השתלות שיניים מאפשרת לרב המכריע של האנשים – להגשים חלום, לזכות שוב בחיוך רחב ויפה וליהנות מחיים איכותיים וטובים.

 

חולמים על שיניים חזקות, בריאות, לבנות ויפות? רוצים להחזיר את החיים למסלולם הטבעי? הינה כל מה שאתם צריכים לדעת על השתלת שיניים בשיטת אול און פור.

 

מהי שיטת אול און 4?

שיטת אול און 4 (ALL ON 4) נחשבת לשיטה חדשנית למדי אף שבשנים האחרונות היא מיושמת במרפאות שיניים רבות ובבתי חולים ברחבי העולם. כדי להבין מדוע מדובר בשיטה חדשנית וייחודית, כדאי לדעת שטיפולי השתלת שיניים מיושמים בתהליך מורכב הכולל השתלת עצם והמתנה של עד לשנה להתאוששות הלסת ולהחלמתה. רק לאחר החלמתה המוחלטת של הלסת מושתלים בה שתלים – בדרך כלל בין שישה עד שמונה שתלים – כפי שניתן להבין מדובר בתהליך טיפולי ארוך יחסית.

טכניקת אול און פור החדשה אינה מחייבת השתלת עצם וזמן המתנה ארוך להתאוששות הלסתות. היא מתבצעת בהשתלת ארבעה שתלים בלבד בארבעה מקומות בלסת – שני שתלים קדמיים ושניים אחוריים המושתלים בזווית של 45 מעלות.

השתלת השתלים האחוריים בזווית של 45 מעלות מסייעת לרופא להתגבר על תהליך אובדן העצם – תהליך המתרחש בטבעיות ככל שמאבדים שיניים – ולמעשה תומכת בלסת כולה.

על ארבעת השתלים מבריגים בקלות את מערכת השיניים התותבות, מחזקים אותה מייצבים ומקבעים אותה, ומכאן שמה של השיטה אל און פור – כל השיניים על ארבעה שתלים.

 

לפני החיבור של שתלים בשיטת אול און פור

 

למי מתאימה השתלת שיניים all on 4?

השתלת שיניים בשיטת אול און 4 מתאימה כמעט לכל מי שרוצה להחליף את השיניים הטבעיות שלו:

  • מטופלים שאיבדו את מרבית השיניים שלהם או את כולן.
  • מטופלים ששיניהם שבורות או נרקבות בתהליך בלתי הפיך.
  • מטופלים הסובלים ממחלות חניכיים מתקדמות ושיניהם מתנדנדות בשל המחלה.
  • מטופלים שאינם מעוניינים להשתמש בשיניים תותבות.
  • מטופלים שבעבר נמצאו לא מתאימים להשתלות שיניים כיוון שסבלו מאובדן עצם בשיעור ניכר.

 

אודות לטכניקה החדשנית ולהתאקלמות המהירה של ארבעת השתלים בפה – גם במקרים של אובדן עצם מהיר – אתם יכולים לקבל ביום אחד מערכת שיניים קבועה, יציבה ומוכנה לתפקוד טבעי מלא.

 

שיקום לאחר השתלת אול און פור

שיעורי ההצלחה של השתלות שיניים בשיטת אול און פור הם כאמור גבוהים מאוד. עם זאת, כמו בכל הליך כירורגי יש כמה דברים שצריך לדעת ולהביא בחשבון לפני שמחליטים על השתלת שיניים ALL ON 4.

ראשית, רופא שיניים לא מיומן עלול להשתיל את השתלים במקום לא טוב או לא מתאים ובכך לפגוע באסתטיות של הטיפול – שתלים המושתלים במרחק רב מדי זה מזה, עלולים לגרום לנסיגת חניכיים ובכך לחשוף את השתל. 

מנגד, במידה והשתלים מושתלים קרוב מדי במנשך, השיניים עלולות להיראות קצרות מדי ולא טבעיות ולהקשות על המטופל.

תיקון שתלים שהושתלו בצורה לא מדויקת, יכול להיות תהליך מורכב ומאתגר. מהסיבה הזאת חשוב מאוד לוודא שרופא השיניים שלכם מנוסה בטכניקת אול און פור ומיומן דיו ביישום שלה הן בהיבט הכירורגי והן בהיבט הקוסמטי.

תהליך השיקום עצמו – כמו כל תהליך שיקום לאחר ניתוח – מחייב מנוחה רבה, נטילת תרופות אנטיביוטיות, שטיפות פה לפי הנחיית הרופא ואכילת מזונות רכים.

הניתוח עצמו יכול להתבצע בהרדמה מלאה, ובמקרה כזה כדאי שביום הניתוח המטופל יגיע למרפאה מלווה בבני משפחה או בחברים קרובים. עם זאת, אפשר לבצע את הניתוח בהרדמה מקומית, והכול תלוי בהעדפתו של המטופל ובהמלצתו של הרופא.

הנפיחות והכאבים המאפיינים הליכים כירורגיים פוחתים כעבור מספר ימים, ומילוי ההוראות הרפואיות בהקפדה מסייע למטופלים להחלים במהרה.

 

ארבעת השתלים בפה שאליהם מבריגים את השיניים התותבות בשיטת אול און 4

 

כמה עולה השתלת שיניים בשיטת all on 4?

כמו בכל טיפול שיניים גם בטיפול אול און פור העלות מושפעת מהמצב הקליני של המטופל, מבריאותו הכללית ומההליך הנדרש – השתלת אול און פור בשתי הלסתות או רק בלסת אחת. המחיר עצמו נקבע לפי הנתונים הללו. בדרך כלל עלות השתלת שיניים אול און 4 היא בין 45 אלף ₪ ל־55 אלף ₪, אך חשוב מאוד לקבל מרופא השיניים הסבר מלא למחיר הנקוב וזאת ניתן לקבל רק לאחר בדיקה מקיפה על ידי רופא השיניים – כל מטופל מציג מצב קליני שונה, ולכל טיפול יש מורכבות משלו. ולכן כדי לקבל החלטה מושכלת צריך להגיע למרפאת השיניים ולקבל את כל הנתונים ואת מלוא המידע מרופא השיניים.

 

מטופל לאחר השתלת שיניים all on 4

 

השתלות שיניים all on 4 במרפאת ד"ר טל אליהו

ד"ר טל אליהו הוא רופא שיניים מנוסה, בוגר בית הספר לרפואת שיניים של האוניברסיטה העברית ובית חולים הדסה, בוגר השתלמויות מקצועיות בתחום השתלות שיניים ומנוסה בהשתלת שיניים ביום אחד בשיטת אול און 4.

יחד עם זאת, המלצות על טיפולים אינן ניתנות ברשת או באתר, וייתכן כי השיטה אינה מתאימה עבורכם או שיש חלופות טובות יותר.

כמובן שכל מקרה לגופו וחשוב מאוד להגיע לבדיקה יסודית ומקיפה, בה מתרשם רופא השיניים ממצב הפה, ומציג את החלופות, היתרונות, החסרונות וכמובן המחיר.

ד"ר אליהו נוהג לומר למטופלים שלו "אף פעם לא מאוחר, ותמיד אפשר להחזיר את החיוך הרחב ואת הניצוץ בעיניים".

אם גם אתם חולמים על שיניים חזקות וקבועות ורוצים להחזיר לחייכם את השמחה וליהנות מחיים איכותיים וטובים, אתם מוזמנים להגיע למרפאה לבדיקת התאמה ועל מנת שתוכלו לקבל את כל המידע הנדרש לכם על שיטת אול און פור ועל חלופות אחרות.



דר טל אליהו רופא שיניים
ד״ר טל אליהו רופא שיניים בוגר הדסה משנת 2011. בעל ניסיון רב בטיפולי אסתטיקה ושתלים. ד"ר אליהו עבר השתלמויות רבות בנושא של אסתטיקה והשתלמויות על ידי מיטב המומחים בארץ ובעולם בנושא שתלים וכירורגיה זעירה, מניפולציה של רקמה רכה וכן שימוש בשתלים קצרים.


רוצים שנחזור לעוד מידע ויעוץ מקצועי?
למידע וייעוץ מקצועי
הגעתם למרפאת שיניים של ד"ר טל אליהו - יצאנו לחופשת פסח ונחזור לעבוד בתאריך 30.4.2024

למקרים דחופים יש לפנות:

לד"ר אלדר שמואלי בטלפון 04-6597215, שעובד ביום רביעי בתאריך 24.4.2024 בין השעות 10:30-13:00.

או לד"ר קורנט משה בטלפון 04-6527969 שעובד ביום חמישי בתאריך 25.4.2024, בין השעות 10:30-15:00.

חג שמח!