השתלת שיניים למבוגרים

השתלת שיניים למבוגרים

השתלות שיניים למבוגרים

מה דעתך דוקטור – על השתלת שיניים למבוגרים? מה עדיף השתלה או שיניים תותבות? איזה עוד מידע כדאי לדעת לפני שמקבלים החלטות בנוגע לבריאות חלל הפה אצל מבוגרים בגיל השלישי? האם כדאי לחפש תוכניות טיפוליות המציעות מחיר השתלות למבוגרים אטרקטיבי מדי או אפילו חינם?


בגיל הזהב בעיות דנטליות הן שכיחות למדי. תהליכי הזיקנה אינם פוסחים על השיניים וככל שחולפות השנים, השיניים נחלשות ועולה הצורך בביקורים תדירים יותר אצל רופא השיניים.

במידה ותקפידו על טיפולים סדירים בהתאם להמלצות רופאי השיניים, תוכלו לשמור על בריאות השיניים ועל בריאות הגוף ולשפר את איכות חייכם ואת תפקודכם על בסיס יומיומי.

איבוד שיניים כתוצאה מגיל

אצל בני הגיל השלישי קיימת נטייה לאיבוד השיניים מסיבות שונות ומגוונות החל בדלקות חוזרות ונשנות, דרך נסיגת חניכיים ועד גנטיקה נטו.

איבוד שיניים יכול לגרום הן לבעיה תפקודית והן לבעיה אסתטית, מה שעשוי להוביל לירידה בתפקודי החיים השונים של הקשישים ולפגיעה באיכות חייהם במידה ניכרת.

למרבה המזל, בעידן של היום ישנה טכנולוגיה מתקדמת וטיפולים שונים שיכולים לפתור את הבעיה כליל כמו למשל טיפולי השתלת שיניים חדשניים בעפולה.

השתלות שיניים למבוגרים

טיפול השתלת שיניים מציע פתרון אמיתי לסובלים מאיבוד שיניים, הן בהיבט של אסתטיות והן בהיבט של פונקציונליות. כך למשל, קשישים הסובלים ממחלות כרוניות, סוכרת, מחלות עצם, או מחלות לבביות יכולים להתקשות במציאת רופא שיניים אשר יוכל להתאים להם טיפול עבור מצבם.

 

השתלת שיניים מבוגרים

 

כדי לדעת האם הטיפול יהיה אפקטיבי למצבכם, עליכם לפנות לייעוץ מקצועי מטעם רופא שיניים מקצועי בטיפולי שיניים עבור אוכלוסיית בני הגיל השלישי. במידה והרופא ימצא שאתם מתאימים לקריטריונים של הטיפול, תוכלו ליהנות מכל היתרונות של השתלות שיניים, ולהשאיר מאחור את השיניים התותבות לתמיד.

מה היתרונות של השתלה דנטלית?

השתלה דנטלית למבוגרים מקנה יתרונות רבים ביחס לחלופות הקיימות. בהשוואה לשיניים תותבות, שיניים מושתלות הן קבועות, חזקות ויציבות ולכן אינן מקשות על הלעיסה והאכילה. בנוסף, שתלים יכולים להיות גם מאחזים לתותבת ולכן תורמים מאוד ליציבות של התותבת ומונעים את תזוזתה..


התהליך עצמו מבוצע תחת הרדמה כך שהמטופלים אינם חשים בכאבים או אי נוחות. וההחלמה אינה מורכבת אלא רק דורשת תקופת התאוששות.

יש לציין כי בשל הגיל המבוגר חשוב לעשות אבחון מדויק ולבדוק את ההיסטוריה הרפואית כדי להתאים את סוג הטיפול ולבחור ברופא בעל התמחות בתחום.


השימוש בשתלים בגיל השלישי הוא בצורות הבאות: שיקום קבוע, שיקום מוברג, שיקום נשלף, הכל נקבע לפי הממצאים הקליניים.

 

השתלות שיניים לקשישים סיעודיים או מוגבלים

השתלת שיניים למטופלים בני הגיל השלישי יכולה להיות מאתגרת מעט ולכן חשוב שתבוצע על ידי רופא מומחה שמודע לסיכוני הגיל.

ישנם קשישים רבים אשר אינם מתגוררים בבית, אלא בבית אבות רגיל או סיעודי ולכן יש להם מגבלת תנועה והם אינם יכולים להגיע למרפאת השיניים.

אפשר לבדוק כיצד צוות המרפאה יכול לספק מענה לבעיה זו.

ישנן ניידות רפואיות אשר מגיעות לבתי אבות ומספקות טיפולים לקשישים אשר עומדים בקריטריונים לטיפול ובכך חוסכות את הצורך בהתרוצצות.

אולם ברוב המקרים ניידות אלו אינן מספקות טיפולים בתחום השתלות השיניים, אלא רק בטיפולי שיניים כלליים.

הכירו את הזכויות שלכם

חשוב שתכירו את הזכויות שמגיעות לכם מתוקף היותכם בני הגיל השלישי.

ישנן עמותות אשר מספקות ייעוץ לקשישים ויכולות לעדכן אתכם בכל הזכויות שלכם, כמו למשל אם מגיעים לכם מחירים אטרקטיביים בגין טיפולי שיניים במסגרת הביטוח הרפואי, או בשל העובדה שאתם מתגוררים בדיור מוגן או בבית אבות סיעודי.

עמותות אלו יוכלו לספק את כל המידע הדרוש או להפנות אתכם לאנשי מקצוע שיוכלו לתרום ידע בתחום.

באופן כללי היכרות עם הזכויות שלכם אף פעם לא תזיק והיא יכולה לשפר את איכות החיים שלכם במידה משמעותית ולהבטיח שתזכו לכל הטיפולים הנחוצים בשגרה ובעת מקרי חירום.

מה דעתך דוקטור על השתלות שיניים בחינם למבוגרים?

אותי לימדו "ששונא מתנות יחיה" וזה נכון גם לטיפולי שיניים מורכבים המוצעים במגוון הנחות ומבצעים.

חשוב מאוד לבחון כל מקרה לגופו ולבדוק מי מציע את הטיפול, מה עומד מאחורי ההצעה ומי בסופו של דבר עתיד לשאת בנטל ההוצאות הקיימות לרופא (חומרי גלם יקרים, זמן עבודה, הוצאות תקורה ועוד). לכן, ההמלצה שלי היא לבדוק לעומק את טיב ההצעה, לראות אילו עלויות נוספות מסתתרות ולבחור בקפידה את נותן השירות.

זכרו כי השתלות שיניים הן תהליך מורכב, הדורש ידע מקצועי, ניסיון ו"ידיים טובות". בנוסף, הגעתם לגיל בו אתם כבר לא צריכים להתפשר על תוצאות או על איכות ולכן מגיע לכם הטוב ביותר!


השתלות שיניים למבוגרים בעפולה

אם אתם קוראים את השורות האלו ואומרים לעצמכם – מגיעה לי איכות חיים טובה יותר ואני בהחלט יכול להרשות לעצמי השתלות שיניים איכותיות אז אנחנו הכתובת עבורכם.

אצלנו במרפאת השיניים בעפולה, טל אליהו, תמצאו רופאי שיניים מצוינים, תכניות טיפול ושיקום פה איכותיות ומרפאת שיניים נעימה ומטופחת שתאפשר לכם לצלוח את הטיפול עם חוויה נעימה.

מהר מאוד תאמרו – "איך לא עברתי השתלות שיניים קודם, ומדוע נאלצתי להתפשר ואפילו לסבול במשך השנים".


המטופלים שלנו מעידים על שיפור ניכר באיכות חייהם, יכולת לעיסה משופרת וכמובן מחמאות על החיוך הטבעי והמבריק.

 

השתלות שיניים למבוגרים בעפולה

 

דברו איתנו – כבר מהשיחה הראשונה תרגישו שאתם במקום הנכון עבור הבריאות שלכם ועבור איכות החיים.



דר טל אליהו רופא שיניים
ד״ר טל אליהו רופא שיניים בוגר הדסה משנת 2011. בעל ניסיון רב בטיפולי אסתטיקה ושתלים. ד"ר אליהו עבר השתלמויות רבות בנושא של אסתטיקה והשתלמויות על ידי מיטב המומחים בארץ ובעולם בנושא שתלים וכירורגיה זעירה, מניפולציה של רקמה רכה וכן שימוש בשתלים קצרים.



    רוצים שנחזור לעוד מידע ויעוץ מקצועי?

    למידע וייעוץ מקצועי