המלצות

רופא שיניים מומלץ בעפולה

אלה רק חלק מההמלצות של הלקוחות המרוצים שלנו:

דר׳ טל ונטלי המקסימה, רציתי להודות לכם על טיפול מקצועי ומושלם!! דר׳ טל הוא רופא מעולה ומקצועי, מעודכן בכל החידושים במקצוע ויודע להתאים את הטיפול הטוב ביותר והמתאים ביותר למטופלים הוא גם איש מקסים ונעים והכי חשוב (לי) לא מכאיב, ונטלי המדהימה פשוט קסם של אישה, כשהיא לידי לא צריך אפילו הרדמה ? בקיצור מרפאת שיניים הכי טובה שהייתי בה ולגמרי שווה את הנסיעה מכפר סבא לעפולה, ואני בטוחה שיש מרפאות שיניים מצוינות במרכז אבל לא כמו המרפאה שלכם, כל הכבוד, אתם מדהימים!
אורלי שקד, כפר סבא
ד"ר טל היקר. היום הוכרז יום הרופא, זו הזדמנות מופלאה לומר לך שאתה קודם כל ולפני הכל אדם רגיש, טוב לב, אמפטי, סובלני, נעים הליכות, ערכי וישר. לאחר שנים של חיפושים אחר רופא שיניים שאוכל להתמסר לטיפול שלו בי בתחושת ביטחון, אני מודה לאל שפגשתי בך. מרגע הגיעי למרפאה, הפגישה עם נטלי (המלאכית הפרטית שלי) ועד היום אני מגיעה בידיעה שתמיד אתקבל בחום. תמיד יש בי ביטחון שכל טיפול בי יעשה על הצד הטוב ביותר ובמקצועיות נטולת פשרות. אתה אדם מיוחד ורופא מוכשר ומדהים! הרכות, הסבלנות, רוחב הלב והאנושיות מותירים אותי נפעמת בכל פעם מחדש. גם שאתה מטפל בילד שלי ומסייע לו ללמוד כי ביקור רופא שיניים יכולה להיות חוויה משעשעת ונעימה, גם אם יש בטיפול מעט כאב. שיהיה לך יום הרופא שמח לעוד שנים רבות של מקצועיות והנאה.
אורית אורנשטיין, תל עדשים

מחפשים מרפאת שיניים מומלצת? צרו איתנו קשר

ד"ר טל אליהו היקר, אין לי מילים לתאר את גודל ההערכה שלי כלפיך. הכל התחיל בפגישת זום עם רופא שיניים חייכני ואדיב שהעלה חשד לבעיית חניכיים והזמין אותנו לבדיקה יסודית ומקיפה. כבר מהפגישה בזום הבנו שמדובר ב"רופא אחר", כזה שנעים להיות במחיצתו ומרגישים בטוחים תחת ידיו, והכל נכון! הטיפול היה מעולה, התוצאות עוד יותר 🙂 תודה רבה לך, ממליצים בחום.
אלי קוריאט, קרית טבעון
חיפשתי רופא שיניים מומלץ וביקרתי אצל מספר לא מבוטל וכל החיפוש בהחלט היה שווה את זה! תודה רבה ד"ר טל על המסירות, האדיבות, המקצועיות והיחס! בטוח אחזור שוב
אלי גלעד, עפולה
בגלל החיוך. היחס הלבבי וכמובן המקצועיות
יהודה לב, מעלה גלבוע
נטלי וד"ר טל אליהו היקרים רציתי לציין ולהודות על הטיפול שיניים שקיבלתי וממשיך לקבל מכם מיחסכם האישי המקצועי והאנושי. תמיד יצאתי מכם אחרי טיפול מחוייך ומרוצה שוב תודה לכם.
יצחק משעלי, כפר תבור
אני מטופלת של דוקטור טל מזה שנתיים. אני זוכה לטיפול מקצועי ומסור מאוד. יחס חם ואוירה טובה. ממליצה בחום. רויטל
רויטל אברמוביץ, כפר תבור
טל יקר, אין כמוך! במקצוענות, ברגישות ובעבודה יסודית. כל כך חששתי מהעקירה והכל עבר לגמרי בטוב, תודה
מישב רצאבי, שלפים

סרטוני המלצות של מטופלים

המלצה של תום פישר

המלצה של ניצן פלג

המלצה של עמית גולן

המלצה של ליאור נילמן

תגובת פציינטית לאחר טיפול השתלת שיניים

רוצים שנחזור לעוד מידע ויעוץ מקצועי?
למידע וייעוץ מקצועי
הגעתם למרפאת שיניים של ד"ר טל אליהו - יצאנו לחופשת פסח ונחזור לעבוד בתאריך 30.4.2024

למקרים דחופים יש לפנות:

לד"ר אלדר שמואלי בטלפון 04-6597215, שעובד ביום רביעי בתאריך 24.4.2024 בין השעות 10:30-13:00.

או לד"ר קורנט משה בטלפון 04-6527969 שעובד ביום חמישי בתאריך 25.4.2024, בין השעות 10:30-15:00.

חג שמח!